První závada
11. 11. 2007
První závada se vyskytla hned po pár dnech ježdění...:( Nešlo sice o nic hrůzostrašnýho, ale i tak... Jedna z pružinek ve spojce toho už měla plný zuby, praskla a já se pak docela divil, že mi chce Kačenka sama nenápadně pokračovat do křižovatky!:) Zajel jsem hned za kamošem do motoservisu a dožadoval se pružinek odpovídajícího typu, ale nebyly...:( Měl jen z něčeho jinýho a ještě k tomu tvrdý červený, jenomže sezóna se už pomalu blížila ke konci a já chtěl jezdit a jezdit..., tak jsem je vzal s tím, že to prubnu a při nejhorším budem stejně muset objednat ty správný... Doma jsem se pak pustil do díla a po odházení plastů, airboxu a krytu variátoru jsem zjistil, že bez speciálních držáků (na zastavení variátoru a spojky) to bude docela problém sundat!! S vypůjčenou elektrickou štěknou (takový to hlučný nářadí, se kterým Vám v pneuservisu sundávaj kola) už to šlo jedna báseň... Sundání spojky a přecvakání všech pružinek by už pak bylo dílo okamžiku, nebejt toho, že jsem se musel další hodinu bavit rozhýbáváním paken na zanedbaný spojce... V té době už jsem začínal zjišťovat, jak jsou na tom Italové se servisem a údržbou!!! ...a když jsem ještě viděl, co dokážou ty hovada líný napáchat za zvěrstva, tak už mi pěnila krev!
I přes to, že pružinky délkou relativně sedly, s tvrdostí už to byl trošku problém... Spojka začala zabírat docela hodně vysoko! Co se týče rozjezdu a samotnýho záběru spojky by to ničemu nevadilo. Naopak... Víc otáček - víc přítlaku - lepší rozjezd, ale problém nastal tím, že v ten moment, kdy spojka začínala zabírat, měnil se už převod ve variátoru, takže výslednej efekt byl pomalejší rozjezd, než s origo... Něco jako rozjíždět se v autě na dvojku... Díky tomu jsem musel pořídit ještě červenou kontrastní pružinu a nechat tam lehčí válečky a všechno bylo OK!
I přes to, že pružinky délkou relativně sedly, s tvrdostí už to byl trošku problém... Spojka začala zabírat docela hodně vysoko! Co se týče rozjezdu a samotnýho záběru spojky by to ničemu nevadilo. Naopak... Víc otáček - víc přítlaku - lepší rozjezd, ale problém nastal tím, že v ten moment, kdy spojka začínala zabírat, měnil se už převod ve variátoru, takže výslednej efekt byl pomalejší rozjezd, než s origo... Něco jako rozjíždět se v autě na dvojku... Díky tomu jsem musel pořídit ještě červenou kontrastní pružinu a nechat tam lehčí válečky a všechno bylo OK!
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář